Van Bay of Islands naar Rotorua

25 oktober 2014 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Vandaag was een lange reisdag van het mooie en warme Paihia naar Rotorua.
Na buiten ontbeten te hebben, wel met een dik vest aan. Vertrokken we om 8:00 naar Rotorua. Ondanks dat het een lange reis was, was dit geen vervelende reis met de mooie natuur, die na elke bocht weer anders en misschien nog wel mooier was. Met een aantal fotostops en een kop thee bij hetzelfde motel als op de heenreis hebben we nadat we Auckland weer achter ons hadden liggen heerlijk geluncht in het zonnetje.

Daarna met een stop om te pinnen en boodschappen te doen kwamen rond 18:00 aan bij het motel. De sleutels werden verdeeld, hierbij kregen we een flesje badschuim bij. Dit was omdat we gewoon allemaal een eigen buiten bad hebben. En wat een kamer met woonkamer, keuken en aparte slaapkamer. Wat een fijn verblijf :-).

Na een uurtje gebadderd te hebben met 3 andere meiden was het eten klaar. Onze buschauffeur Peter had voor een deel van de groep gekookt, ( een aantal waren op excursie en een paar kookte zelf ) chilli con carne. Ondanks dat het erg pittig was, smaakte het prima.

Daarna hebben we met een paar meiden nog een spelletje gedaan.
Morgen moeten we om half 9 klaar staan voor een wandeling met een Maori-gids.