Canada Vancouver 2016

29 mei 2016 - Vancouver, Canada

Vandaag begint mijn reis met Djoser naar West-Canada. Vanochtend op tijd opgestaan. Papa en mama haalde mijn rond 8 uur op om naar Schiphol te gaan. Rond half 10 kwamen we daar aan. Na de standaard procedure inchecken, doune, wachten totdat we mochten inchecken, vertrok het vliegtuig rond 12 uur richting Vancouver. In het vliegtuig zat ik naast twee reisgenootjes, de rest ga ik zien als we na ongeveer 9 uur vliegen rond half 2 ( Canadeze tijd ) aankomen.

Om half 2 ( Canadeze tijd ) kwamen we aan in Vancouver. Nadat we door de doune heen waren heb ik even naar huis gebeld om te laten weten dat ik geland was. Onze reisleider/ buschauffeur Andrew stond ons op te wachten. Hier ontmoeten we ook de rest van de groep. Andrew bracht ons met de bus naar het hotel dichtbij de luchthaven waar we om kwart voor 4 aan kwamen. Om half 5 spraken we af om wat dingen door te spreken. Daarna is een groot gedeelte van de groep gaan eten aan de overkant van het hotel bij Fogg n'Suds. Om 7:00 waren we klaar en wou iedereen graag terug naar het hotel om te gaan slapen. Morgen hebben we om half 8 afgesproken om te gaan ontbijten.