Jasper NP

7 juni 2016 - Jasper, Canada

Vanochtend hebben we weer om half 8 ontbeten. Om half 9 vertrekken we met de bus om een wandeling te gaan maken in dit mooie park. Eerst nog langs een supermarkt gereden. We waren met 9 mensen die mee gingen. We begonnen met een wandel langs en over Maligne Canyon, een wandeling van ongeveer een uur. Waar we nog wit staart herten tegen kwamen

Daarna reden we door en kwamen we bij Medicine Lake. In de zomer is niks raars aan dit meer te zien, maar in de winter verdwijnt dit meer. Het water wordt door de grond opgezogen. Blijkbaar voor beren ook een interessante plek, want we zagen er twee. Ook kwamen we nog typische schapen tegen, waar ik zo de naam niet meer van weet.

We reden door naar Maligne Lake. Waar we langs het meer hebben gelopen. En veel foto's hebben gemaakt. Een erge mooie omgeving.
Daarna zijn we weer terug gereden naar het hotel. Waar ik met Tessa nog even heb gezwommen.

Om half 7 gingen we met een deel van de groep eten. Vandaag merken we wel aan onze reisleider dat hij meer zijn best probeert te doen. Inmiddels hebben we ook van Djoser een mail terug gehad met een voorlopig antwoord. Hopelijk gaat het van af nu beter.